LiQuiDe Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 öhhm..jag har en fråga..på världstouren har jag klarat 5/8 utmaningar (på white mountain) men en utmaning är att man ska krascha 50 bilar på traffic attack på white mountain men det finns ju ingen traffic attack..???? :blink: PLZ hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jo på senare nivåer :). 6 eller 7 kommer inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 ja tack kom på det nu.. :) förresten har du Xbox Live? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Nej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Är detta spelet roligt det verkar kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Det är skitroligt men tyvvär lite för lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag har klarat ut takedown tycker ni att jag ska köpa revange då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag har klarat ut takedown tycker ni att jag ska köpa revange då? JA :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg