blade_alle Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 hej, jag har lirat def jam på ps2 hos en kompis pch nu själv skaffat det till xbox. men jag har märkt att man inte kan slåss på något sätt? eller sparka. Ni som lirat def jam på ps2 vet ju att man slår på triangel och sparkar på fyrkant.. men hur gör man på xbox? när jag klickar Y så springer gubben fram och drar till ett slag.. och sparkarna sparkar han långsamt.. man kan ju sparka på ps2 flera sparkar istället för bara 1 som man bara kan på xbox.. iaf bara jag. Min fråga är alltså hur sparkar man och slåss man "normalt"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) aldrig spelat det men du kan ju alltid kolla i manualen lr så kanske man lär sig bättre attacker senare om det är ett sånt spel.. Redigerat 27 Oktober 2006 av Radical Panda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 har aldrig heller lirat spelet varken på ps2 eller xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Har ingen manual :P.. Men man borde ju kunna slåss om man kan det på ps2 eller hur? Någon annan som vet hur man slåss "normalt" på xbox? tack för alla svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ne tyvärr men fråga någon som har det eller kolla på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) men han frågade ju här..för att någon som har det skulle svara..annars kan man gå in på fuska.se och gå in på Def Jam och kolla vilka som äger spelet.. EDIT: Ägare av detta spel · Andyy · firre1 · Micke_nofear · Okt · Posedion · Rallypacker det är dom som äger Def Jam Fight For NY.. Redigerat 3 November 2006 av Radical Panda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg