TheNoiceR Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Är det Nån som gillar Svensk musik / Punk från 80-talet ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 En del band är bra, andra inte. Ebba Grön är ett exempel på ett ganska så bra band med sköna låtar, annars gillar jag inte punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag gillar inte precis det, punk har aldrig intresserat eller underhållt mig på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Det enda bra punken är Ebba Grön.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Det enda bra punken är Ebba Grön.... Enligt dig ja... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Ebba Grön ja ;) vet inte så många fler svenska punk band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Ebba Grön :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Asta Kask är lätt de bästa svenska punkbandet men de ä inge fel på charta 77 o coca carola mm. Men som sagt Asta är lätt bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 just ja.. hur kunde jag glömma Asta Kask :o Lasse Lasse Liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Grisen Skriker. Det finns (fanns) för mycket att nämna alla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 KSMB är ju ett skitbra band så även ebba grön asta kask , köttgrotorna mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 strebers är det inge fel på heller kom jag på. mimikry är ju lite mesigt men dom är bra dom med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.