Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Typiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior.

Vad snackar du om? Okej det har inte lego's varumärke med det står att den är kompitabel med lego...
Skrivet (redigerat)

Har sparat mina bästa byggen :).

Står på hyllan. Det e bara det att det kostar så mycket så därför köper jag inte mer :(.

Har också sparat en Bionicle som jag byggde när jag var 8 =).

Redigerat av Master_Adi
Skrivet

jag och min farsa byggde alltid lego lastbilar när jag var midre hade nästan 2 sopsäckar med lego. skänkte bort allt =(

Skrivet

Lego är coolt, jag gillar medeltiden. Fast jag bygger typ upp konstverk som jag sedan sparar, sedan tar jag sönder och bygger upp nytt. Leker sällan med det men det är roligt att bygga! :)

Gäst Szellerie
Skrivet

Och angående att du är 13 år: Vem har sagt LEGO är barnsligt för 13-åringar?

Vad är det som är så konstigt att man är 19 år och gillar lego då? Min mamma gillar Lego ffs. :P
Gäst QuikSilver
Skrivet

Jag ska ha någon polis station någonstans. Men visst LEGO kan vara roligt ibland.

Skrivet (redigerat)

Visst ja, har ninjor också. Dem är nog dem grymaste jag har... Kom ihåg när jag fick det stora paketet i julklapp. Byggde upp det dan efter och det hade tagit flera timmar för mig. Sen kom farfar och råkade kliva på det så jag va tvjungen att bygga upp det igen. :( Hände för ett par år sedan.

Redigerat av 123spill

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...