123spill Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 www.leksak.info Dem har också pirat lego och lego city mm. Inte alls superdyrt heller :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Typiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Och angående att du är 13 år: Vem har sagt LEGO är barnsligt för 13-åringar? Vaddå. Det är ju ungt ju. Jag e 19 år o gillar fortfarande lego. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Typiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior. Vad snackar du om? Okej det har inte lego's varumärke med det står att den är kompitabel med lego... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Har sparat mina bästa byggen :). Står på hyllan. Det e bara det att det kostar så mycket så därför köper jag inte mer :(. Har också sparat en Bionicle som jag byggde när jag var 8 =). Redigerat 28 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag och min farsa byggde alltid lego lastbilar när jag var midre hade nästan 2 sopsäckar med lego. skänkte bort allt =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Lego är coolt, jag gillar medeltiden. Fast jag bygger typ upp konstverk som jag sedan sparar, sedan tar jag sönder och bygger upp nytt. Leker sällan med det men det är roligt att bygga! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Typiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior. Jag föredrar original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Och angående att du är 13 år: Vem har sagt LEGO är barnsligt för 13-åringar? Vad är det som är så konstigt att man är 19 år och gillar lego då? Min mamma gillar Lego ffs. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Typiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior. okej okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag ska ha någon polis station någonstans. Men visst LEGO kan vara roligt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Visst ja, har ninjor också. Dem är nog dem grymaste jag har... Kom ihåg när jag fick det stora paketet i julklapp. Byggde upp det dan efter och det hade tagit flera timmar för mig. Sen kom farfar och råkade kliva på det så jag va tvjungen att bygga upp det igen. :( Hände för ett par år sedan. Redigerat 31 Oktober 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.