Zimens Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 gillade lego som barn, nu har jag gått över till riktigt tunga grejer ;) IKEA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 gillade lego som barn, nu har jag gått över till riktigt tunga grejer ;) IKEA! VAd menar du? Att du börjat köpa möbler på IKEA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 lego bar roligt när jag var liten, då byggde jag alltid lego :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 nja, de va kul innan, byggde allt möjligt, men jag måste erkänna, legoland är rikigt koolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Aa. Jag var på det i Danmark :) Skit coola. Speciellt frihetsgudinnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 gillade lego som barn, nu har jag gått över till riktigt tunga grejer ;) IKEA! jag menar att ikea är som lego fast svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Aja, ok fattar ändå inte :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Aa. Jag var på det i Danmark :) Skit coola. Speciellt frihetsgudinnan... kommer ihåg det jag med ^^ båtar bland legot som åkte i små kanaler och stora hus med detaljer tyckte det va värsta paradis då fast jag tror det nästan är *kuligare :P* nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Ja båtarna var häftiga också ja. Skulle gärna villja åka till nåt annat Legoland än Danmarks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Bygger ibland med lill brorsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag bygger inte längre, men tycker ändå att det är roligt, men mest när man har ritninger. Speciellt gillar jag Harry Potter legot eftersom det finns så många små detaljer på de (svängdörrar etc). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 När jag var liten ägde jag på att bygga lego grejer,jag byggde en elefant en gång utan ritning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.