Paradox Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) Då var min nya hackergame ute :) Spelet går ut på att man ska hacka sig från lätta javascript till svårare crackbanor. Om du inte har en aning om hur du ska klara den så kan du läsa min guide som kan ge några tips. Ge inte ut några lösen tack! Url: http://www.häckergame.se/ alt. http://fbsd.dumfan.net/~paradox Glöm inte att rösta ;) Redigerat 27 Oktober 2006 av Paradox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) ska prova Edit: Så tog det stop på lvl 2 -.- Edit2: lvl 3!!! Redigerat 28 Oktober 2006 av zipy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Om ni använder FireFox så ska ni inte trycka på Enter! Det blir typ "404 was not found on this server" eller något liknande. Trycka på "Log in" när ni har skrivit det rätta lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag förstår hur lvl 3 är uppbygd men får inte fram rätt svar :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 länken funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 jag kom til lvl 2 sen oekade jag inte mer ps. länken funkar fisst :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Den är ju lätt, är på lvl 4 ny. Är du h4xx0r? EDIT:lvl 5 nu. EDIT:lvl 6. EDIT:lvl 7. EDIT:lvl 8. EDIT:Klarade spelet!!!!!! Redigerat 30 Oktober 2006 av Hulk746 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Den är ju lätt, är på lvl 4 ny. Är du h4xx0r? EDIT:lvl 5 nu. EDIT:lvl 6. EDIT:lvl 7. EDIT:lvl 8. EDIT:Klarade spelet!!!!!! kan du skriva all levelcodes :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Hulk746: Ja jag var H4xx0R, och var vänlig att inte ge ut några svar. WASD: Vad är det för vitts med det? [edit] Hulk746: Buggen som du skrev till min mail är fixad. Dock kunde jag inte svara på ditt medelande eftersom det stog att din mail var full. Redigerat 30 Oktober 2006 av Paradox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det funkar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 vilket är den högsta graden? är på lv 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Det funkar fortfarande inte. Det funkar för mig, du kanske måste uppdatera. Gå in på sidan du skrev PM till mig och tryck på ctrl+f5. Nu borde länken funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.