Gäst Ocelot Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 är det nån förutom jag som spelar metal gear solid 3:subsistench online :cool: ursäkta :P stavelsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Har läst recensioner och det verkar roligt men hittar det inte nånstans. Vart har du köpt det? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 EBGAMES :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Har du någon info om handlingen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 wtf finns det online?1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Skulle gärna spela online. Om jag hade Subsistence. Vilket jag inte har :( snyft! Det känns lite onödigt att köpa det för typ 700 spänn eftersom jag redan har vanliga mgs3: snake eater! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) Mjo jag har också MGS3:SE men det hade f*n varit roligt att köra online också :P Redigerat 8 November 2006 av Otaku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 jag har båda,Subsistence har ingen ny handling men det har ett nytt multiplayer och ny kamera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg