Svampen2 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 jag har ju redan spelet :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Moget att återuppliva en halv år gammal tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Ja, nu låter vi den dö igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Moget att återuppliva en halv år gammal tråd. ;: Håller med ... För de första så finns redan båda omslagen. Jag har t.ex. den "japanska stilen" ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Personligen finner jag omslaget otroligt fult, även om innehållet kommer vara fantastiskt. vad e det som är fult med den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Den ser ut ungefär som den som såldes i Europa. Den enda skildnaden är baksidan, annars ganska snygg :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg