joacin Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) jag får inte brevet så jag kan aktivera mig måste jag hacka för att bli medlem eller :huh: skämta kan inte ens hacka Redigerat 21 Augusti 2007 av dialga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Skulle någon kunna bidra med en virusscanner? 0.3 eller högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 (redigerat) kom på det Redigerat 22 Augusti 2007 av fuskaren 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Jag behöver ett bra anti virus för att rensa min hårdisk från en massa har inte spelat på ett tag och hela min hårddisk är full med spamvirus. !! Hur för att dom hacka in sig på datorn elr ?? Om det inte är riktiga IP hur kan dom lägga Spam och allt skit OBS! Förlåt för dåigt prat Hallo ! NÅN SOM VÅGAR ?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 hur skickar man virus??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Hallo ??? nån som törs säga att detta är en sida för att HACKA dig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Är du trög? DET ÄR VIRTUELLT INGET KAN HÄNDA DIG! Det är på lek vafan, det är inte ens riktigt, inget på sidan har något i stil med riktig hacking att göra.. vafan tänker du med igentligen, seriöst- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Ursäkta mig då men vf behöver ni anti virus då :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 OMFG! DET ÄR ETT SPEL! VIRTUELLT SPEL! FOLK KAN ATTACKERA ANDRA FOLKS _VIRTUELLA_ DATORER OCH DÅ BEHÖVER MAN ANTIVIRUS PÅ SIN EGNA _VIRTUELLA_ DATOR DET ÄR PÅ LEK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 OK ta det lungt O.o Men vetere vart hittar man sånt ? (Virturella Dtor anti virus) Jag fick mail av slavehack och dom sa att det inte har nåt med att hacka in sig och så :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Nej men herregud.. DET ÄR ETT SPEL VA? Det är på skoj, det är datorer som inte finns på riktigt.. omfg. nej, jag ger upp va, du är omöjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Hehe jg vet <;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.