Jote Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Typ så du kan tjäna money på Slaves :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Typ så du kan tjäna money på Slaves :DAha, men har man inte virus för de? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jo men för att tjäna pengar på spam virus behöver man typ som marketing mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 yeah, jedibruteforce 1.1 nu =)GE MIG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jo men för att tjäna pengar på spam virus behöver man typ som marketing mailaha, och det räcker med att man har det på ens dator? syrnia.rip då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 har hittat mitt gamla account nu :) ska nog börja spela igen. vilken rank har ni? är själv Exploiter hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jo men för att tjäna pengar på spam virus behöver man typ som marketing mailaha, och det räcker med att man har det på ens dator? syrnia.rip då? A, det räcker. Jag har själv syrnia.rip och vet inte vad man gör med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 har hittat mitt gamla account nu :) ska nog börja spela igen. vilken rank har ni? är själv Exploiter hehe jag är script kiddie :( vad är shareware virus bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Håller på att hacka någons bank konto. >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 PassSnif.crc 2.5 YEAH det är en password bruteforce 2.5 =) ocg den är min =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Har snart waterwall 4.0 och firewall 3.9 och antivirus 3.6 sen ska jag skaffa virus och skicka runt till folk förutom er som är medlem på fuska.se och en cracker på lvl 4.0 har jag med snart:D Redigerat 9 Juni 2008 av kadamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 någon har tagit min waterwall 2.0 =( kan jag få din kadamar?(bara kopiera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.