Nissebils Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 http://www.husham.com/slavehack/index.htm IP's till alla NPC, Software info, Hardware info, bank info och email servisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 :/ Har sökt länge efter svar.. men hittar inget :S Vad ska jag göra när jag fått reda på en IP?? Fattar ingenting efter att jag fått reda på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Fattar inte ett skit och var i helvete hittar man tutorialen? Hur får man hax?? Redigerat 3 Januari 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Man säger att det ska stå "usernameAdmin Password ???" och något där efter så ska det finnas en röd knapp men för mig finns där ingen knapp? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Man måste ha hax vad jag har förstått men jag vet inte hur man får det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) http://www.slavehack.com/includes2/include...48647&cat=6 Beginners guide to slavehack nu läs den! Man säger att det ska stå "usernameAdmin Password ???" och något där efter så ska det finnas en röd knapp men för mig finns där ingen knapp? Varför?här är hur ni får första hack programet! gå till ip:n 1.1.1.1 gå till länken software 4 all tror ja den heter! ladda ned allt förutom dOm/den som har en röd ikon! gå till 1.1.1.1! tryck "go to loggin screen" då står det Username:admin password:?? en text under säger typ do you want to try ckrack the password with you [ditt hackprogram här]? tryck på Crack som är understruket så har ni eran första slave! nu ska ni instalera virus på den och klart! Läs beginners guide to slavehack ( http://www.slavehack.com/includes2/include...48647&cat=6 ) för mer hjälp! Redigerat 4 Januari 2010 av Najca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 http://www.slavehack.com/includes2/include...48647&cat=6 Beginners guide to slavehack nu läs den! Man säger att det ska stå "usernameAdmin Password ???" och något där efter så ska det finnas en röd knapp men för mig finns där ingen knapp? Varför?här är hur ni får första hack programet! gå till ip:n 1.1.1.1 gå till länken software 4 all tror ja den heter! ladda ned allt förutom dOm/den som har en röd ikon! gå till 1.1.1.1! tryck "go to loggin screen" då står det Username:admin password:?? en text under säger typ do you want to try ckrack the password with you [ditt hackprogram här]? tryck på Crack som är understruket så har ni eran första slave! nu ska ni instalera virus på den och klart! Läs beginners guide to slavehack ( http://www.slavehack.com/includes2/include...48647&cat=6 ) för mer hjälp! "ladda ner allt förutom Dom/den som har en röd ikon" Jag ser ingentstans något som man kan ladda ner?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Man säger att det ska stå "usernameAdmin Password ???" och något där efter så ska det finnas en röd knapp men för mig finns där ingen knapp? Varför? här är hur ni får första hack programet! gå till ip:n 1.1.1.1 gå till länken software 4 all tror ja den heter! ladda ned allt förutom dOm/den som har en röd ikon! gå till 1.1.1.1! tryck "go to loggin screen" då står det Username:admin password:?? en text under säger typ do you want to try ckrack the password with you [ditt hackprogram här]? tryck på Crack som är understruket så har ni eran första slave! nu ska ni instalera virus på den och klart! Läs beginners guide to slavehack ( http://www.slavehack.com/includes2/include...48647&cat=6 ) för mer hjälp! "ladda ner allt förutom Dom/den som har en röd ikon" Jag ser ingentstans något som man kan ladda ner?? justja! du står när du gått in på software 4 all så står det bla bla this is your password for starting download freeware typ ! kopiera det passwordet och tryck go to loggin screen och klista in det i password rutan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det har jag gjort.. men när jag försöker downloada något, står det att jag måste downloada det till någon fil. jag har en fil men när jag ska välja fil finns där ingen, där är bara en tomm lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det har jag gjort.. men när jag försöker downloada något, står det att jag måste downloada det till någon fil. jag har en fil men när jag ska välja fil finns där ingen, där är bara en tomm lista. Huh?! du behöver ingen fil?!?!? PM:a mig och skriv din IP så ger jag de första sakerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det har jag gjort.. men när jag försöker downloada något, står det att jag måste downloada det till någon fil. jag har en fil men när jag ska välja fil finns där ingen, där är bara en tomm lista. Huh?! du behöver ingen fil?!?!? PM:a mig och skriv din IP så ger jag de första sakerna! Okej jag ska göra det. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det har jag gjort.. men när jag försöker downloada något, står det att jag måste downloada det till någon fil. jag har en fil men när jag ska välja fil finns där ingen, där är bara en tomm lista. Huh?! du behöver ingen fil?!?!? PM:a mig och skriv din IP så ger jag de första sakerna! Okej jag ska göra det. Tack så mycket! om du undrar om jag har gjort nått förutom att ladda upp sakerna du behöver så har jag inte gjort nått annat! jag lästa lite ur din log och där stog det att du gjorde ett .txt som hette hackmaster typ sen kållade ja dina filer och det var bara tomt och det stog inte i logen att du hade tagit bor dom då tänkte jag "Jävlar nån har hackat honom" så varge gång du crackar ett ett pass eller laddarned något från nån ip så ta bort din ip och tryck edit log för alla som crackar det passet kan läsa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.