wubo Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag har fångat alla Unown. Men i huset i kopiatorn stå det att det fattas en :wacko: så jag undrar villken som fattas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det kan väl inte vi veta om, vi inte vet vilkka du har fångat :P Är du verkligen säker på att du har fångar varenda bokstav i det engelska alfabetet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag har fångat:a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Jo, det är alla från det amerikanska alfabetet, ska kolla om jag hittar nån info på Google. Redigerat 28 Oktober 2006 av PoisoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 hittade du nåt info på google? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Det kan vara en bug. Men det finns en Unown som ser nästan likadan ut som en bokstav. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hur ser den ut? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Nja håller inte på så mycket med Unwona men det ser nog ut som en "O" typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Okej! Kan man fånga den på crystal? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg