Gäst AntonJ3000 Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Jag hittade en rolig bugg nyss...Så man fastnar med huvudet på ett ställe har ni några roliga buggar ni vill visa...men..visa då :P PS.Filmen e precis uppladdad så den kanske dampar... Redigerat 28 Oktober 2006 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Ska dra dit med min Gnome och testa :P Hoppas bara jag inte är för kort :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jäkla underbett den däring tauren måste haft :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 PS.när man har gjort buggen finns chansen att man kan ramla ner och dö :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 å fyfan gillar trä säkert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Testade det men det funkade inte för mig... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Testade det men det funkade inte för mig... :( Gå inte för långt ut på kanten ena foten ska va kvar på kanten(en liten bit)och ibland rammlar man bara ner :P prova igen... ---------------------------------------------------------------------------------------- Hittat en ny bug? igår en plainstrider sprang runt på brons snöre i bloodhoun village(eller vad det nu hette igen) på alonsus(realm) och en swoop följde efter... håller på att ladda upp den på youtube(klippnummer ett i filmen) Redigerat 31 Oktober 2006 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Haha den var rolig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Ska dra dit med min Gnome och testa :P Hoppas bara jag inte är för kort :D Det där såg ut som att det var i Thunder Bluff? - Lycka till att gå dit med en Gnome. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Ska dra dit med min Gnome och testa :P Hoppas bara jag inte är för kort :D Han kanske är lvl 60 och tar med sig nåra vänner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Ska dra dit med min Gnome och testa :P Hoppas bara jag inte är för kort :D Mjo, kanske det ^^ Men om han inte är det så, :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kimzky Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Det är inte jätte svårt att ta sig till bryggan som alliance, detta är pg.a. att vakterna inte står på bryggan utan in mot staden istället. Du får alltså inga vakter på dig när du åker upp med hissen. Klarade mig upp till thunderbluff på lvl 40. (Är en warrior.) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg