ss4vegeta Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 jag får ejj köpa det på en internet butik :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 vilken är eran favvogubbe i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 När jag får spelet så kommer jag använda Teen och Adult Gohan, och när jag kommer till Buu Saga så kommer jag att börja använda Mystic Gohan. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 haha jag var den första i hela Sverige som fick den. Min favo gubbe är Goku (alla former), Janemba super form, Piccoli (med sin special beam cannon), och Bebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 hur är du så säker i att vara först?någon annan kan ha kommit före dej på nåt annat ställe i sverige <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dodorian Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 jag har det. köpte det i Thailand för 20 kr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 som sagt,jag har det ochså :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag har det. köpte det i Thailand för 20 kr :P men den är väll bränd? jag fick den innan den äns kom ut i Sverige. Butikerna fick spelet 03/11/06 och jag fick spelet 28/10/06!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg