PussyCat Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag försöker spela Worms 3D genom nätet men det funkar inte. Allting är rätt men andvändarnamnet som ska visas är fel. Det står så här: Ditt namn är fel. Eller nåt sånt. Snälla hjälp mej :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag har worms 3D till mitt PS2 och då kan man spela med samma handkontroll. kanske man kan spela med samma dator också men det har ju igentligen inte med saken att göra. (trodde inte det gick att köra worms 3D på nätet) nja, prova att göra/använda ett nytt användarnamn så kanske det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag har worms 3D till mitt PS2 och då kan man spela med samma handkontroll. kanske man kan spela med samma dator också men det har ju igentligen inte med saken att göra. (trodde inte det gick att köra worms 3D på nätet) nja, prova att göra/använda ett nytt användarnamn så kanske det funkar. Jag har provat ganska många :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 kolla så att din brandvägg tillåter Worms Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 kolla så att din brandvägg tillåter Worms Det gör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.