KalphiteQ Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag har haft nån trojan horse som jag tog bort men då blev "lokala inställningar" mappen dold jag undrar om det finns nån metod at få den synlig igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Om den bara är osynlig helt vanligt, ta Verktyg > Mappalternativ... > Visning > Visa dolda filer och mappar Högerklicka på mappen och välj Egenskaper och bocka ur rutan Dold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 hehe tackar men när jag ändå har ett litet problem så passar jag på att posta det här http://www.fuska.se/forum/Guide_Foer_Att_S...t69269-s48.html du kan kolla bilden läste den här guiden härom dagen och rensade temp mappen men 4 st filer ville inte gå bort Yo check out this :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Nä, det kan vara så ibland. Ingen större fara, vill du verkligen ha bort dem, starta om datorn, tryck F8 som en galning innan "Windows startas" visas och välj att starta i Felsäkert läge. Det kan funka att ta bort dem i det läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.