mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) jag har märkt att det är inne med att modda sina xbox,gamecube,ps2,xbox360(är en av dem). Men det finns inget speciellt forum där man kan snacka om moddning och sånt så min idé är att varför finns inte det. Det skulle vara en kul grejj. PS.Nu kanske några tänker svara och skriva typ något såhär ''men det finns ju forumet grafik och programmering'' men det är till för typ programmering i datan och sånt inte moddning. och för er som inte vet vad moddning är så e det typ att man stylar sitt gc Redigerat 29 Oktober 2006 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Vad jag har sett så är det inte många moddnings intresserade här. Varken för konsoller eller för datorer. Röstar faktiskt nej.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jo som Sandkaka säger. Räcker det inte att skapa trådar i de existerande konsolforumen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 ok va bara ett förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Håller med sandkaka... Finns nog andra forum man kan vända sig till för modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Som Sandis och Moberg sa: Vad jag har sett så är det inte många moddnings intresserade här. Varken för konsoller eller för datorer. Räcker det inte att skapa trådar i de existerande konsolforumen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Annars kan man göra en tråd i Övriga Konsoller-forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 snark* ni behöver inte sejja samma sak... jag har fattaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.