Gäst Radicus Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 En Chevrolet Stingray 89* som kostade i en annons 17000 kronor. Gott skick och ska stylea om den med lite uppdateringar. Annars lite extra pengar kan vara gott, har sparat mycket pengar och funderar att investera stort av pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 1:Xbox 360 2:Pengar 3:Xbox spel 4:grafikkort(hoppas jag stavade rätt)till datorn 5:mer ram minne till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Pengar! Jag vill ha så mycket så att jag kan fylla sängar... NHL 07 till Ps2 Nåt PSP spel Troja,Batman Begins och nån bra krigsfilm på DVD Nån skiva, hittar väll nån som jag vill ha sen :) Lego :D saknas många objekt i Star Wars serien.... Sen vill man ju massa annat också... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Mario party 6 än så länge och så en perfume men jag kommer nog på mycket innan jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 1.Pengar 2.Mer pengar 3.Ännu mer pengar 4.En ny dator 5.Ingen aning kanske ett Wii ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Haha okej :P Men varför kalla det julklapp då? :P Eftersom jag inte får något på själva julafton. Alla barn i vår familj får 1000 kronor att spendera istället för julklappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 1:gamecube (mina föräldrar köper aldrig wii det är för dyrt) 2:pengar 3:kläder 4:psp-spel 5:tillåtelse att börja spela final fantasy 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Haha okej :P Men varför kalla det julklapp då? :P i min familj brukar vi få typ 1500:- +ganska mycket med julklappar :D lite småsaker som tillägg på önskelistan är: 48" plasma teve xbox360 world of warcraft guild wars nightfall guild wars factions en j*vlar massa spel till xbox 360 pengar j*vligt bra grafikkort nya högtalare 200k på guildwars headset till datan ps3 En massa spel till ps3 Ett Liv. Redigerat 3 November 2006 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Haha okej :P Men varför kalla det julklapp då? :P visse e bortskämda :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Haha okej :P Men varför kalla det julklapp då? :P elr har man bara tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 hur kan man ha tur i sånt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Haha okej :P Men varför kalla det julklapp då? :P Jag e ganska bortskämd... Jag har 5 syskon ändå fick jag julklappar för över 10.000 förra julafton... Det kallar jag bortskämd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.