Linky Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Hej jag behöver hjälp i wing duengon. jag fattar inte vad man ska göra med kuben i tredje rummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 det åkte jag med fast på men nu har jag varvat spelet med seckrets och kan de rummet utantill gör så här: kuben ska vara där den var från början, knuffa den tre "rull" höger, ett ner, ett vänster, ett upp sen är det bara rullan åt vänster så den hamnar på rutan :D P.S. ge mig gärna poäng:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 det åkte jag med fast på men nu har jag varvat spelet med seckrets och kan de rummet utantill gör så här: kuben ska vara där den var från början, knuffa den tre "rull" höger, ett ner, ett vänster, ett upp sen är det bara rullan åt vänster så den hamnar på rutan :D P.S. ge mig gärna poäng:D Hallå! jag behöver hjälp med oracle of ages! Vad ska man gjöra när man har hittat dom två första nycklarna i Level 6: Mermaid`s Cave? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst xeno Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 vad ska man säga för secrets till dom som frågar om man kan någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det får man när man har varvart spelet så får man någon kod tilll det eller några koder kommer ej ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 SECRETS: När du har varvat t.ex seasong så får du en secret, gör en ny fil på age och välj secrets skriv "koden" du fick då du klarat age, medans du spelar age kommer duatt träffa personer som inte finns på en vanlig fil dom frågar om du kan göra dom en känst då får du en setcret dom berrättar om en plats eller en person innad du får koden gå dit på den varvade filen på seasong och ge han/hon/den koden då får du något bra till seasong och sen kan man få en till kod av dom! då när du har klarat slut bossen ska du gå till trädet där där pratar du med hon som är inne i trädet och ger henne den koden som du fick när du lämnade en kod till någon då får du det du fick till seasong fast till ditt ages sen får du möta tre exrta bossar: tvinnora, tvinnora när de är förenadeoch till slut ganon sedan får du hero secreten som du skriver in på en ny fil på seasong som du börgar om från börgan med fast med en triforce med dig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebeccanorberg Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 om man går in på den här adressen så står det hur man gör i alla rum! http://www.zelda.com/universe/walkthrough_...violet] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg