Black Shadow Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Här är några andra frågor 1 Vad exakt gör vs.seeker? 2Vad har ni döpt Gary ( Han som man möter genom hela spelet) till? 3Vad heter ni i spelet? 2Jag har döpt han till Kiwi 3Jag heter Vegeta ( ni som läser Dragonball känner säkert igen vilka jag menar ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 1 den gör så du kan möta tränare igen 2.blue 3.red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 1 Som alla andra säger: söker upp tränare. 2 Alejo 3 Shivali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 1. 2 effekter.alla tränare som är synliga på skärmen när man använder den vill antingen släss igen elr ej 2.Gary tror jag 3. Tom (i alla spel jag kör) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Okej, tack för alla svar, nu har jag inte några frågor, så vi kan bara smådiskutera lite, jag undrar nu 1Vilka är era favoritpokemon ( Top 5 ) 2Vilken är er favoritattack? 1 1Scizor 2Charizard 3Kingdra 4Chansey 5Scyther 2 Shadow Ball eller Metronome :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Okej, tack för alla svar, nu har jag inte några frågor, så vi kan bara smådiskutera lite, jag undrar nu 1Vilka är era favoritpokemon ( Top 5 ) 2Vilken är er favoritattack? 1 1Scizor 2Charizard 3Kingdra 4Chansey 5Scyther 2 Shadow Ball eller Metronome :lol: EDIT Sorry för dubbelinlägg, min dator hackade sig! Redigerat 31 Oktober 2006 av Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 1 .swampert .rhydon .salamence .kingdra .milotic 2.eartquake eller dragon claw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 1. Girafarig :wub: Absol Jirashi Miltank Zangoose 2. Shadow ball elr Psychic elr (Ice beam, Flamethrower, Thunderbolt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag har hört att det finns pokemon Diamond och Pokemon Pearl, stämmer det? Och isåfall, vilka legendariska pokemon finns där? 2 Har ni fångat Mew/Celebi/Deoxys(stavning), jag har inte fångat någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Ja, det har kommit i japan, www.serebii.net nej jag har inte fångat nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 ja! 2. neej jag har ingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag har provat massor med fusk för att få Mew men de funkar inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg