mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Är det någon här som har chippat sin gamecube?? ska kanske gjöra det snart men jag vill bara vet om det är värt pengarna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ja har en kompis som gort de och han säger att de är värt pengarna så ja tycket att du ska göra de funderar på om ja ska göra de också. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 ok för att jag har hittat en hemsida där dom chippar gamecube med bra chip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 vad är det för skillnad egentligen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 min kompis har chippat sitt, fast de e helt cepe nu xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 www.chipper.se tror jag det var det är en bra hemsida om man ska chippa tror jag har inte gjort det ännu funderar på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag funderade på det, men sen tröttnade på mitt gc :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Min kompis har chippat sitt, och det har han nog tjänat pengar på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 vad för skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snowball Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Skillnaden är att med ett chippat tv-spel kan man använda brända/kopierade spel + att spelet (i detta fall gamecube) kanske(beror på vilket chipp man har) kan få fler funktioner som till exempel ett falshminne eller att man kan spela upp musik i den. har inte chippat men jag har läst och funderat på det ett br tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 tack för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg