Gäst mtx Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Varför ska man göra de?? och varför är de så dyrt? snälla säg de till mig. :bah: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 En anledning kan ju vara att man helt enkelt tycker det ser nice ut. Men priset är väl för att det vore ju störande om alla ändrade titel hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Exakt! Det är ju samma med användar namnet.. Tänk om jag skulle ändra mitt namn till tex Hejsan och min rank till Halloj.. Då skulle tillslut ingen veta vem man är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 men nu kostar ju ej namnbyte men man kan endast byta n gång per år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Man kan ändra sin titel om man köper ett föremål i affären, som kostar 30 000 FM. Man kan ändra i från #5 überfuskare till Karamellkungen, tillexempel. Den andra frågan är redan besvarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Då ser man också att man varit aktiv på forumet.. för att få så mycke är rätt svårt.. om man ej köper dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 ok då vet ja. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Då ser man också att man varit aktiv på forumet.. för att få så mycke är rätt svårt.. om man ej köper dvs Man måste inte vara aktiv, de flesta använder extralänken och då behöver man inte vara aktiv på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det är coolt, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Då ser man också att man varit aktiv på forumet.. för att få så mycke är rätt svårt.. om man ej köper dvs Det är ju bara att SMSa in en massa FuskaMynt, eller använda extralänken som någon sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Man kan ändra sin titel om man köper ett föremål i affären, som kostar 30 000 FM. Man kan ändra i från #5 überfuskare till Karamellkungen, tillexempel. Den andra frågan är redan besvarad. Hur fick du så mycket pengar? Redigerat 17 November 2006 av VilmerDaKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Du kan se extralänken i mina inställningar. Vid 1500 UK får man 15000 FM. Oftast så man kan ha råd med titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.