Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Varför ska man göra de?? och varför är de så dyrt? snälla säg de till mig. :bah: :blink:

Gäst Szellerie
Skrivet

En anledning kan ju vara att man helt enkelt tycker det ser nice ut. Men priset är väl för att det vore ju störande om alla ändrade titel hela tiden.

Skrivet

Exakt! Det är ju samma med användar namnet.. Tänk om jag skulle ändra mitt namn till tex Hejsan och min rank till Halloj.. Då skulle tillslut ingen veta vem man är..

Skrivet

Man kan ändra sin titel om man köper ett föremål i affären, som kostar 30 000 FM. Man kan ändra i från #5 überfuskare till Karamellkungen, tillexempel. Den andra frågan är redan besvarad.

Skrivet

Då ser man också att man varit aktiv på forumet.. för att få så mycke är rätt svårt.. om man ej köper dvs

Skrivet

Då ser man också att man varit aktiv på forumet.. för att få så mycke är rätt svårt.. om man ej köper dvs

Man måste inte vara aktiv, de flesta använder extralänken och då behöver man inte vara aktiv på forumet.

Gäst QuikSilver
Skrivet

Det är ju bara att SMSa in en massa FuskaMynt, eller använda extralänken som någon sa.

• 3 veckor senare...
Gäst VilmerDaKing
Skrivet (redigerat)

Man kan ändra sin titel om man köper ett föremål i affären, som kostar 30 000 FM. Man kan ändra i från #5 überfuskare till Karamellkungen, tillexempel. Den andra frågan är redan besvarad.

Hur fick du så mycket pengar?

Redigerat av VilmerDaKing

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...