Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Hej vad ska jag göra efter jag har klarat alla gym? (Jag vet att man ska klara pokémon ligan men jag vet inte hur..:( Hjälp mig Snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag menar jag vet inte (Vart) Snälla hjälp mig Jag tror att man ska göra nått så att man kan åka båt dit...:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 pokemon ligan ska man simma till och man behöver waterfall och det är i staden längst ner till höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Tack för hjälpen! Man ska åka till Lilycover city va? sedan åka vidare? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 :D :D :D TAAAAAACK! jag e här nu! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Är Pokemonligan svår? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Beror på vilka pokemon du har och på vilen level! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Okej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ÅÅH va svår gråttan e! kommer alldrig ut..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 nån som kan hjälpa mig med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Kan man klona elr nått? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andy Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 hej alla! Pokémon Saphire har jag...och jag har kört fast lite jag har klarat 7 gym men kommer inte på hur jag kommer till den sista staden längst ner åt höger. jag har inte waterfall än jag har nån "blue orb" men vet inte vad jag ska göra med den.... vore jätte bussigt om nån ville hjälpa mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg