Filiandor Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Skrivet 29 Oktober 2006 Jag undrar ifall det finns antinget online spel eller nerladdningsbara Mah jong spel! Inga så kallade Domino eller Shanghai typer utan orignal spelet där man vanligtvis spelar 4 personer varav man är var sin vind! Östan, Wästan, Nordan och Sunnan! Har letat frenetiskt efter spelbara verisioner men bara hittat skit bland avföringen, för att göra en lång historia kort! Tacksamm för svar! Citera
Gäst Moberg Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Skrivet 29 Oktober 2006 Oh detta spel är riktigt kul! Testade på det på senaste NärCon. :D Däremot vet jag inte var man kan få tag på ett onlinespel, men själv så tror jag inte det skulle vara så kul, det måste ju liksom vara riktiga brickor, det som är tjusningen med spelet. ;) Jag har funderat på att beställa ett riktigt spel från någon affär, men den enda jag känner till är Sun Ai i Stockholm, och de tar 1000kr. >_> Stavas det inte västan? :P Citera
marz231 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Skrivet 29 Oktober 2006 Är det, det här spelet? http://www.by-art.com/mjong/mjong.php Citera
Dream Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Skrivet 29 Oktober 2006 nej den är fel..man ska har varsin sida...helst 4spelare... Citera
Filiandor Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Skrivet 11 November 2006 mm exakt men det är ju jätte svårt att hitta! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.