Hoppa till innehåll

Scarface - Kommer Elvira?


Rekommendera inlägg

Jag har köpt Scarface - The World Is Yours på PS2 och jag är på level 7 och undrar om någon vet om Elvira kommer tillbaka? Ni som inte har sett filmen vet nog inte vem jag talar om, men ni som har sett filmen, och kommit långt i spelet, vet ni om Elvira kommer tillbaka till Tony?

Redigerat av SaMiii Äger Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har köpt Scarface - The World Is Yours på PS2 och jag är på level 7 och undrar om någon vet om Elvira kommer tillbaka? Ni som inte har sett filmen vet nog inte vem jag talar om, men ni som har sett filmen, och kommit långt i spelet, vet ni om Elvira kommer tillbaka till Tony?

 

 

ett tips - klara det själv och se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har köpt Scarface - The World Is Yours på PS2 och jag är på level 7 och undrar om någon vet om Elvira kommer tillbaka? Ni som inte har sett filmen vet nog inte vem jag talar om, men ni som har sett filmen, och kommit långt i spelet, vet ni om Elvira kommer tillbaka till Tony?

 

Ett tips - om du inte vet något om frågan, tycker jag att du går och håller mun.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har köpt Scarface - The World Is Yours på PS2 och jag är på level 7 och undrar om någon vet om Elvira kommer tillbaka? Ni som inte har sett filmen vet nog inte vem jag talar om, men ni som har sett filmen, och kommit långt i spelet, vet ni om Elvira kommer tillbaka till Tony?

 

 

bara för du inte fixar spelet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

jag tror dock inte att hon kommer..

fast vem vet. så mycket som dom redan har slaktat och förlöjligat storyn så kanske det inte är helt omöjligt hehe..

 

Själv har jag varvat spelet. Och, nej hon kommer inte. Spelet hade faktiskt rätt stora förväntningar, men jag tyckte att det var en liten besvikelse. Som du säger kn3ckarn, de gjorde en fruktansvärd story av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...