SaMiii Äger Danne Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) Jag har köpt Scarface - The World Is Yours på PS2 och jag är på level 7 och undrar om någon vet om Elvira kommer tillbaka? Ni som inte har sett filmen vet nog inte vem jag talar om, men ni som har sett filmen, och kommit långt i spelet, vet ni om Elvira kommer tillbaka till Tony? Redigerat 29 Oktober 2006 av SaMiii Äger Danne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jag har köpt Scarface - The World Is Yours på PS2 och jag är på level 7 och undrar om någon vet om Elvira kommer tillbaka? Ni som inte har sett filmen vet nog inte vem jag talar om, men ni som har sett filmen, och kommit långt i spelet, vet ni om Elvira kommer tillbaka till Tony? ett tips - klara det själv och se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag har köpt Scarface - The World Is Yours på PS2 och jag är på level 7 och undrar om någon vet om Elvira kommer tillbaka? Ni som inte har sett filmen vet nog inte vem jag talar om, men ni som har sett filmen, och kommit långt i spelet, vet ni om Elvira kommer tillbaka till Tony? Ett tips - om du inte vet något om frågan, tycker jag att du går och håller mun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag har inte klarat det men jag tro det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag har köpt Scarface - The World Is Yours på PS2 och jag är på level 7 och undrar om någon vet om Elvira kommer tillbaka? Ni som inte har sett filmen vet nog inte vem jag talar om, men ni som har sett filmen, och kommit långt i spelet, vet ni om Elvira kommer tillbaka till Tony? bara för du inte fixar spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag har det och har snart klarat det. jag skulle kunna tänka mig att hon kommer typ när man varvar spelet men jag vet inte, det är bara en teori Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) jag tror dock inte att hon kommer.. fast vem vet. så mycket som dom redan har slaktat och förlöjligat storyn så kanske det inte är helt omöjligt hehe.. Redigerat 9 November 2006 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 jag tror dock inte att hon kommer.. fast vem vet. så mycket som dom redan har slaktat och förlöjligat storyn så kanske det inte är helt omöjligt hehe.. Själv har jag varvat spelet. Och, nej hon kommer inte. Spelet hade faktiskt rätt stora förväntningar, men jag tyckte att det var en liten besvikelse. Som du säger kn3ckarn, de gjorde en fruktansvärd story av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg