Elias Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 jag har gjort det som står på serebii Här att man får den när man har alla tre bitarna men då kommer bara en music box (och ja, jag har buried relic dungeonen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 VA?????:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 VA, har ingen på fuska spelat det spelet!?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Music Box kan vara samma sak som Orgel, Serebii har andra översättningar på Spelet, dom översatte ju Japanska innan det kom ut. Så Music Box är troligen Orgel, så testa att åka till Underground Ruins när du har Orgel/Music Box i väskan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 ok jag kan testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg