gais Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) När jag skulle lira lite 360. så lyste de "de röda ringarna " på min 360. snälla hjälp mig. :( :( :( Redigerat 30 Oktober 2006 av gais Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ånej,inte detta igen! Jag har sett många sådana fall. Alternativ att göra: 1:Flytta ditt 360 till en inte lika varm plats. 2:Om du har den stående,lägg den ner. 3:Om det ligger någonting uppe på konsollen,ta då bort det. 4:Ring Microsoft kundservice. 5:Kolla in en annan tråd om detta.Det finns flera stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gais Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Ånej,inte detta igen! Jag har sett många sådana fall. Alternativ att göra: 1:Flytta ditt 360 till en inte lika varm plats. 2:Om du har den stående,lägg den ner. 3:Om det ligger någonting uppe på konsollen,ta då bort det. 4:Ring Microsoft kundservice. 5:Kolla in en annan tråd om detta.Det finns flera stycken. tack ska pröva :D måste nog lämmna inn tillbaka det :angry: fastg då kan jag inte spefla på mina save :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brejker Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det här hände för mej med.... <_< Jag ringde kundserevice och dom sa att jag skulle skicka det till nått ställe i tyskland där dom skulle laga det... Dina saveningar ( staving?) kommer inte att försvinna man behöver inte skicka med hårdisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det här hände för mej med.... <_< Jag ringde kundserevice och dom sa att jag skulle skicka det till nått ställe i tyskland där dom skulle laga det... Dina saveningar ( staving?) kommer inte att försvinna man behöver inte skicka med hårdisken. Ja alltså, UPS kommer och hämtar den väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Igår hände det för mej!Jag blev helt livrädd,men det visade sig att det bara var en kabel som satt löst! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 ha ha ha! Tur för dig Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Kolla scart kontaken som går in i tv:n det har hänt miga ggr men då sate jag bara in den ordentligt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 brukar inte vara det att scarten/DVI/HD kabeln är lös Det finns många olika lösingar på detta, men däremot är dom väldigt farliga för ditt Xbox och du måste öppna det vilket leder till att du inte har nån garanti. lättaste är att bar alämna in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simtrix Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Men inte roligast ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 nää det är roligare att nästan bränna sönder sitt Xbox då för dom har teknikerna ska du göra så att kretsarna smälter och sedan sätts ihop igen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 När jag skulle lira lite 360. så lyste de "de röda ringarna " på min 360. snälla hjälp mig. :( :( :( Hur många lampor är det som lyser och hur lyser dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.