Gäst Jagkallassampa Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 man måste sätta ihop första ordet altså java script!!!!så att det blir javascript Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Lol! f*n vad coolt, men somsagt mycket processor krävande @Kabby Vad har du för dator och webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det funkar ju på alla sidor ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Coolt! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Sök bilder på google sen skriver du in det.. Det blir coolt. Btw back2topic ;P Redigerat 30 Oktober 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 asså för mej går det bara här på fuska! när jag gör på google jag kopierar koden och klistrar in den. och sätter ihop javascript trycker på enter. då låter det pling sen händer inget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det var ju riktigt häftigt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 asså för mej går det bara här på fuska! när jag gör på google jag kopierar koden och klistrar in den. och sätter ihop javascript trycker på enter. då låter det pling sen händer inget!! Då har du för seg dator ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Hände inget för mig fast jag gjorde alla saker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Hmm... Dålig dator eller dålig syn? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 That is awesome, vad är grejen med det liksom? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Microsoft Windows 2000 professional Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.