Nogger Mint Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Var kan man göra ett forum? Och isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Fråga Hypertek eller Mr.Best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Var kan man göra ett forum? Och isåfall hur? På olika ställen! Ställen jag känner till är det där sorts forumet som var med förra gången och Invision Power Board! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 [=Elite=Sonic=] har berättat i pm nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 bra då kan du berättan för mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Man kan ju plugga lite PHP så lär man sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) bra då kan du berättan för mig :DSen när jag har gjort ett. Men inte med poäng och affär. Jag behöver hjälp hab har registrerat sig men kommer inte in. x_gamer_x har också registrerat sig men han kommer in. Redigerat 16 Februari 2004 av Metabee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag vet att det blir dubbelt innlägg men den här ligger så långt ner så ingen läser det. Jag behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.