Findus Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Frågelådan is teh shieat. Måste man vara FuskaVIP för att starta omröstningar ? --------------------- Och jag tkr att det är diskreminering mot dom som slutar på "s" att det står dubbel s i pressen :angry: (dock inte lika seriös fråga men börs ta upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Varför ska det vara diskriminering? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Välkommen till Svenss presentation. Jag tycker att det ser rätt fult ut, men det är ju knappast diskriminering för det. Angående omröstningarna, om alla hade VIP skulle det skapas många onödiga omröstningar. Sedan så ska det vara något exklusivt med VIP ju ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Okej inga diskrimeningnar kanske, men det ser fult ut :( Och jag köpte ett omröstnings kort sen så såg jag att man behövde vara fuskaVIP :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Om du köper ett omröstningskort, så kan admin göra en omröstning åt dig;) I fall om du är VIP, kan man göra hur många omröstningar som helst helt gratis, under tiden som man är VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Det är ju klart att det är diskriminerande, att folk som väljer användarnamn som slutar på -s, ska behandals med grammatiska fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Men det är ju inte grammatiskt fel. Såvida du inte var ironisk/sarkastisk i ditt inlägg *förvirrad* :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Frågelådan is teh shieat. Måste man vara FuskaVIP för att starta omröstningar ? --------------------- Och jag tkr att det är diskreminering mot dom som slutar på "s" att det står dubbel s i pressen :angry: (dock inte lika seriös fråga men börs ta upp) "Vanliga" medlemar kan också starta omröstningar genom att köpa ett omröstningskort i affären som man sedan skickar till admin. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Det är ju klart att det är diskriminerande, att folk som väljer användarnamn som slutar på -s, ska behandals med grammatiska fel. HELL RIGHT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Men det är ju inte grammatiskt fel. Såvida du inte var ironisk/sarkastisk i ditt inlägg *förvirrad* :S Vad är det om det inte är grammatiskt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Att medlemmar väljer namn som slutar på "s". Då står det t.ex. såhär i profilen: "Finduss profil". Det tycker jag ser konstigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Då skulle jag kunna säga att det är grammatiskt fel att lägga -s bakom mitt namn. Alltså, det är sjukt onödigt att några klagar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.