Gäst bikboy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 Jag klicka där men så här stog det Not Found The requested URL /_cheats/pdmdrcht.zip was not found on this server. Citera
Bigbrother Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 (redigerat) men man ska bara ladda ner den filen ;) annars så kan du få adressen sen :) Jag har hittat mer fusk låsa upp alla fusk : sshelly eller kopiera filen "mladder.dml" i game´s data mappen till ett annan map använd ett text ändrings program och ändra den riktiga filen som ligger kvar i den första mappen ta sen bort all text i den och skriv in det här: SETCITY [NY] RENDER 70 END spara sen filen och börja en ny karriär om du har gjort rätt så kommer bara slut scenen komma upp avsluta sen spelet och kopiera filen som du kopierade förut till den mappen som den var i från början den mappen du kopierade ifrån starta om spelet så kommer alla fusk att vara tillgängliga fusk att finnas :D Jag tror jag har hittat rätt adress det är lättare än det driver fusk Redigerat 26 Februari 2004 av Bigbrother Citera
Gäst bikboy Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Skrivet 28 Februari 2004 Jag har de fusken. Men jag vill ha så man kan ändra väder Citera
Bigbrother Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Skrivet 28 Februari 2004 ja men då finns det inget väder fusk om dom inte finns med när man gör alla fusk koden :angry: Citera
Gäst bikboy Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Skrivet 28 Februari 2004 Ja ockey da. Glöm det här da nu går vi till fifa 2000 inlägget Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.