f*n vad mycket skit ni snackar. Vadå offra sig för sitt land? ;s
Vad Är Du Redo Att Dö För?
Kärleken. Skulle lätt offra mig för den "rätta". Inte för att jag kommer hitta den men O.o
↗ till inläggetOm folk inte skulle dö för sina länder så skulle välldigt många länder inte finnas idag. Påstår du att det inte är nåt bra att dö för sitt land? Och vad vet du att att det aldrig kommer bli så?Är redo att dö för min familj...
Jag skulle kunna tänka mig dö för fred på jorden. Och att fattigdomen utrotas! Det är det värsta som jag vet.
Mitt Ps2 och min familj :wub:
↗ till inläggetÄr redo att dö för min familj...
Ja, det var bra att dö för sitt land förr i tiden, när jorden bestod av en massa krig och sånt skit. Men måste säga, att jag som en ensam person inte kan stå för någon förändring för mitt land. Jag är bara en person.
↗ till inläggetÄr redo att dö för min familj...
Ifall alla hade tänkt så så hade världen sett ut som skit. ;)
↗ till inläggetPrecis vad jag hade tänkt att skriva :bah: Iaf så, om alla tänkte som du skulle ju ingenting fungera. I en hockeymatch t ex. en spelare tänker "Jag kommer aldrig göra mål så det är lika bra att jag slutar upp med att spela. Och så släpper hans lag in ett mål tack vare honom och hans lag förlorar matchen. Samma sak gäller andra saker i livet...Är redo att dö för min familj...
Tror det är väldigt svårt att dö för något även om många kan säga att det är lätt. Människan har en instinkt av att överleva och inte att dö. Denna visar sig då det väl sker.
Jag är inte rädd för att dö alls.
Det är ju en del av livet kan man säga. Det är mer normalt att man dör än att födas så varför vara rädd för att dö? Vad kan man göra åt det?
Skulle ni värkligen vilja leva för evigt? Vore inte det dö trist?
Det är min uppfattning som saken!
[EDIT] Nä! Nu skrattar jag åt mig! Jag läste fel rubrik 5 ggr i rad, jag trodde det stog "Vad Är Du Rädd Att Dö För" eller något liknande. Nu skäms jag värkligen rejält. Jag läste hela inlägget men läste så ändå :S
Var nog lite för trött.
Så ifall 5 personer riktade pistoler imot dig och du visste att dom skulle trycka av vilken sekund som helst så skulle du alltså inte vara rädd och stå o le istället? pfft bullshit
↗ till inläggetMer normalt att dö än att födas? :blink:Jag är inte rädd för att dö alls.
Det är ju en del av livet kan man säga. Det är mer normalt att man dör än att födas så varför vara rädd för att dö? Vad kan man göra åt det?
Skulle ni värkligen vilja leva för evigt? Vore inte det dö trist?
Det är min uppfattning som saken!
Tänk tillbaka i historien, visst är det väll fler antal ggr någon fötts än dött, eller?
↗ till inläggetBeror på. Skulle man vara ung och frisk alltid skulle man självklart vilja det. Men om man åldras och bara blir äldre och äldre utan att dö så, nej.Skulle ni värkligen vilja leva för evigt? Vore inte det dö trist?
skulle kunna dö för min familj
Jag är redo att dö för konunga familjen.