Slasktratt Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 De får bli två ;D o jag tar den från bob marley ; Here is a little song i wrote, you might want to sing it note for note. Dont worry, be happy. Jaha, intressant val då det är Bobby McFerrin som dels har skrivit den, och framför den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 "Jag gillar inte kaffe, men tändstickor är så smala trotts det" Klockren kommentar, både tråkig och meningslös, som en dödskommentar ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 en sista:glöm inte och mata katten medans jag e borta haha, så jeffla bra xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killlen78 Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Mata aldrig en ilsken hund :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.