skate_1986 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Skrivet 31 Oktober 2006 Undrar om någon kan hjälpa mig, hur ska jag fixa andra bossen på andra värden.Jag har verkligen lört fast. Har hitils fått ihop en octilone.Hur många finns det tot? Är de 8 st eller kan de vara flera, och hur många är de per bana. Filip
Gäst Kabby Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Skrivet 31 Oktober 2006 Ööh, andra bossen är det där ögat va? (kommer inte ihåg vad den heter) Men hur du ska göra: Du ska skjuta på "tentaklerna" (Tror att de är rosa) som finns runt om ögat. Jag rekommenderar att göra det med missiler. När "ögat" sen kommer ut från väggen ska du skjuta det i mitten, helst med missiler där med. Det finns 8 octoliths Det finns två octoliths per planet. (Utom sista där det inte fionns några alls)
skate_1986 Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2006 Ööh, andra bossen är det där ögat va? (kommer inte ihåg vad den heter) Men hur du ska göra: Du ska skjuta på "tentaklerna" (Tror att de är rosa) som finns runt om ögat. Jag rekommenderar att göra det med missiler. När "ögat" sen kommer ut från väggen ska du skjuta det i mitten, helst med missiler där med. Det finns 8 octoliths Det finns två octoliths per planet. (Utom sista där det inte fionns några alls) Jo stämmer alldeles utmärkt. Ska försöka göra som du säger :-)
Ravenger Skrivet 1 November 2006 Rapport Skrivet 1 November 2006 om du har lite liv kvar och inget ammo ska du skjuta på det gröna slemmet som kommer efter dig, använd power beam, fast det är bäst om slemmet är nära så du inte måsta hoppa framåt :)
Rekommendera inlägg