ELF Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Jag hittade nyss ett litet roligt program som gör så att en funktion som finns i Vista finns i XP... VisualTaskTips heter det. Det gör så att en liten preview ruta visas när man hållet på en programflik på startlisten. Det funkar faktiskt. Det är skoj att ha men lite onödigt när man bara behöver öppna fönstret för att se vad man har där. Visual Task List:s hemsida Men, men, lista upp lite såna här roliga program som ger extra funktioner eller plugins som man bara måste ha till ett program. Redigerat 31 Oktober 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Som du sa...jävligt onödiga grejer, men ändå: 1. Winboost: Låser upp jävligt många saker i alla Windows. 2. XPC Shellpack: Låser upp en del det också. 3. GHdbPowerAmpMC+PowerPackU: Gamla hederliga men mycket, mycket, bättre. De 3 bästa enligt mig...behöver inge mer...vill man ha mer kan man göra de själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Som du sa...jävligt onödiga grejer, men ändå: 1. Winboost: Låser upp jävligt många saker i alla Windows. 2. XPC Shellpack: Låser upp en del det också. 3. GHdbPowerAmpMC+PowerPackU: Gamla hederliga men mycket, mycket, bättre. De 3 bästa enligt mig...behöver inge mer...vill man ha mer kan man göra de själv. Med låser upp menar du väl att funktioner som redan finns men inte kan användas låses upp. E.x (Flytta till och Kopiera till) i högerklicksmenyn som inte finns i normala fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.