PussyCat Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag har något fel... Jag bytte namn från GoldusT till MascarPone i juni/july när sidan updaterades jag kan byta namn nu ochså jag måste ha fått 2 stycken "byta användarnamn" föremål. Så har det hänt med mej också :o. Så alltså måste jag vänta till exakt 2007 -07 -25 15:07. Länk För Alla Namnbyten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Coolt, jag ska byta namn med en gång. Folk jag heter från och med inte VilmerDaKing utan GammalRuttenKetcup. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 tror det är 1 helt år och inte efter årskiftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Ja det är ett helt år från när du bytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Ja det är ett helt år från när du bytte. Sa du till mig? För jag skojade bara :huh: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Ja det är ett helt år från när du bytte. Nej,jag pratade med Cold_Fear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Om man kan byta nick igen direkt efter årsskiftet så ska jag heta BaaadSanta hela December månad och sedan byta till Salzalada igen efter årsskiftet. :D då finns det ju risk att någon byter sitt namn till Salzalada eller gör en ny användare med samma namn & då får du inte tillbaks ditt namn, rekomenderar inte att du gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.