Skywalker Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 PSX är det samma som PS orginal. så trodde många alla för ett halvår sen, men det var bara all amerikanska fusksidor som kallade ps1 för psx och därför trodde ingen att en ny ps2 som kallas PSX skulle komma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 snacka inte strunt om en konsol om ni inte har testat den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Den verkar ju bara dålig sony ahr inte gjort en enda bra maskin ju. LÅNGA laddningstider och ps2 har full grafik på de flesta spelen så ajg tror att PSX bara blir en till skit konsoll alla lär väl köpa den för brännaren ju, den kommerväl ha lite bättre grafik än PS2:an men annars ä den nog inge bra den har bättre grafik, bättre spel tydligen, bättre ljud, OCH jag tror det är en annan form på skivorna, tror det är disketer eller minidisk skivor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 hoppas psx blir bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Man kan bränna ps2 spel med dvdbrännare,så man kan kanske bränna dom spelen också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 det är dåligt att kunna titta på DVD och bränna DVD.på ett RIKTIGT tv-spel ska man spela på INTE tita på :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 det är dåligt att kunna titta på DVD och bränna DVD.på ett RIKTIGT tv-spel ska man spela på INTE tita på :angry: vad menar du? man SPELAR spel och TITTAR på film Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (Darth Ratchet @ 16/02-2004 19:33:35) (-Snake_bite- @ 16/02-2004 15:51:33) jag tror dig, kanske för att jag hörde det förra året hörde det också förra året, men när jag sa det engång, då sa ALLA att psx är en ps1 ok, men anledningen att alla trodde det var ps1 var att alla amerikanska fusk sidor skrev psx och psx2 Förkortningar 1:an PSO = Playstation one tror jag 2:an PS2 = Playstation 2 3:an PSX = Vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 egentligen är det rätt dumt att dom kalar den nya ps2:an psx eftersom dom kanske nån gång i framtiden kommer släppa playstation 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag tror inte riktigt playstation 10 precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 nähä, så du tror alltså att sony kommer gå i konkurs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 nähä, så du tror alltså att sony kommer gå i konkurs jag tror inte att sony kommer att gå i konkurs men den 10-de playstation konsollen kommer nog inte att hete playstation 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg