Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Jag kan inte formatera om, hur gör man det när den håller på. Jag har lagt in CD:n. Men vad ska man skriva? Och jag har byt inställningar men det går inte! du ska stå i c:\ sen skriver du bara format c: Citera
Shaitan Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 Men asså, du måste ju ha en .bat-fil! Du får en genom att göra så här: Starta Anteckingar och skriv: shutdown -s -t 0 cmd Klicka Spara som och skriv csd.bat som filnamn och spara filen på Skrivbord. Skriv in regedit i Kör. Bläddra fram dig till \HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run och högerklicka och välj Nytt => Strängvärde. Döp strängen till csd. Minimera fönstren och högerklicka på csd.bat (på skrivbordet) och välj Egenskaper. Kopiera platsen för filen. Gå till Registereditorn och högerklicka på csd-strängen och välj Ändra. Klistra in sökvägen följt av csd.bat så att sökvägen blir fullständig. Hoppas det löser problemet. Citera
Outsider Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Skrivet 3 November 2006 Ok,tack för hjälpen alla,ska kolla om något av dessa förslag funkar :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.