Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag kan inte formatera om, hur gör man det när den håller på. Jag har lagt in CD:n. Men vad ska man skriva? Och jag har byt inställningar men det går inte! du ska stå i c:\ sen skriver du bara format c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Men asså, du måste ju ha en .bat-fil! Du får en genom att göra så här: Starta Anteckingar och skriv: shutdown -s -t 0 cmd Klicka Spara som och skriv csd.bat som filnamn och spara filen på Skrivbord. Skriv in regedit i Kör. Bläddra fram dig till \HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run och högerklicka och välj Nytt => Strängvärde. Döp strängen till csd. Minimera fönstren och högerklicka på csd.bat (på skrivbordet) och välj Egenskaper. Kopiera platsen för filen. Gå till Registereditorn och högerklicka på csd-strängen och välj Ändra. Klistra in sökvägen följt av csd.bat så att sökvägen blir fullständig. Hoppas det löser problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 checka bios Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ok,tack för hjälpen alla,ska kolla om något av dessa förslag funkar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.