Tobbebobbe Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) *** Redigerat 2 November 2006 av admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dennis0222 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) *** Redigerat 2 November 2006 av admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) 1.English is against the rules on this website,or at least when its used in a whole post. 2. You are a scammer......... Lita inte på denna snubbe, som konstigt nog har ett svenskt namn..Hmmmm. :blink: Redigerat 1 November 2006 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Dennis. Snacka int emed han. Du kan både bli av med rs cash och din account. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allexis Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ok tack för ni sa det :-) kan nånn berätta lite mer om hur man använder fm??? jag är ny :-) (ska inte snacka med han) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Han ljuger 100%. Jag blev nyss scammad på 450k av hans "kompis" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 lol jag fattar inte hur ni kan bli scammade? lol jag fattar inte hur ni kan bli scammade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Why do you speak english swedish man? Varför scammer han? Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 §1.11 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg