AntiVirus Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Startade datan idag.. Spelade ett litet tag, men sen så ploppade det upp en Norton skylt där det stog: Trojanska hästar maskar något försöker bla bla bla, Vet ni vad det är/ Kan inte stäng av min data, när jag försöker så händer inget bara att musen laddar:P Väntar några timmar men inget händer vet ni vad det är <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Någon som försöker skicka trojanska virus lr va dom nu kallas din dator... DUH. Så det är väl bara och stå ut, det var så för mig förut i typ 2 timmar :o . Sen så går det säkert att ta bort att den varnar varje gång nån försöker skicka virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Det är nog bäst att virus scanna hela datorn. Om norton säger att det är virus så ska norton ta bort dom men om den inte gör det så får du scanna. Det har hänt för mig att den inte vill ta bort men dom försvinner när man scannar & hittar dom. Redigerat 2 November 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Orkar aldrig scanna hela datorn. Det tar ju typ årtal.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 För mig kommer massa virusskydd upp och säger att typ det är några virusfiler på min data och dom filerna heter typ trojan horse och typ massa saker,jag har raderat massa sånna filer men min data är virusaktig fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deulaax Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Virus scanna hela datorn det är bäst det är säkert nått spyware eller virus :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 problemet är att jag har virus-cannat min data typ femtioelva gånger...Jag harv raderat massa trojan horse filer men det är typ forfarande virusaktigt....jag tror jag rensar datan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Har scannat skitet 3 grr.. Han är väl skit arg på mig han skickar virus hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 För mig kommer massa virusskydd upp och säger att typ det är några virusfiler på min data och dom filerna heter typ trojan horse och typ massa saker,jag har raderat massa sånna filer men min data är virusaktig fortfarande... Tänk på att virus kan hur som helst poppa upp fönster där det står att din dator är infekterad och att du ska klicka på rutan. Men oftast så är det den som öppnar bakportar för en massa maskar och trojaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 trojaner är mycker svårt att få bort om ni formaterar hårdisken/hårdiskarna formatera dem 2 ggr annars kanske det inte försvinner helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.