Gäst Youx Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kan man inte få visa upp sina egna hemsidor? om det inte färdia mallar liksom ifall man har gjort den själv me nåt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag tror screenshot räcker mycket väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 man borde få visa upp dom & fråga om komentar m.m. men inte skriva typ "hej jag har gjort en hemsida bli gärna medlem på mitt jätte bra forum blablabla" för det är ju reklam, man borde få fråga vad andra tycker om sin hemsida tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Annars är det väl bara att lägga upp en länk i presentationen eller profilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.