mr.best Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 när vi praoar praoar vi hos en av våra föreldrar så jag ska nog praoa hos min pappa han bygger turbiner i flera lender hoppas han är i nåt annat land varmt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 i min skola var det e kile som pruoa på en godis butik han fick smaka hur mycke han ville plus att han fick ta med sig 3kg godis javla lucka han var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 i min skola var det e kile som pruoa på en godis butik han fick smaka hur mycke han ville plus att han fick ta med sig 3kg godis javla lucka han var Gutt för han.. men godis killen som gav godiset till han var ändå dum mot honom.. han lär nog få hål.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag ska praoa hos ElGiganten.. man kanske får sommarjobba där sen.. :P (rena paradiset..behöver bara packa upp spel å småsaker, sen kan man ju spela lite i montrarna.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Ska praoa hos min mamma, säg att det är tråkigt men.. Hon är tandhygienist. Min brorsa praoade hos mamma, han fick borra i en lös tand och lite så, han tyckte det va kul. Låter kul tycker jag också.. Så det blir väl kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 om man ska praoua någon stans så ska det vara i GAME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 en varning! praoa inte på Expert, väldigt tråkigt... ska försöka skaffa mig ett sommarjobb istället jag, tjäna lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag ska ha proav i sjuan jag praoade i 4:an på ett tråkigt dagis. Vår lärare sa vad vi skulle prova som.DÅLIGT :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.