Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Själv såg jag en lvl 10 timber med en silverdrake runt bilden på den och då varjag lvl 9 (och fortfarande nu) och den hade med sig sin flock och alla attackera så hållde jag på å döda den så döda den mig.sen kom en annan spelare och jag och dödadeden(inte party) sen dog båda så hann han lota den först... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 uhmm...när en paladin vann VÄRSTA DPS gearet från mig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Ny värre sak...nu dödade hittade jag ett party som väntade på timber och dom dödade dom andra vargarna medans jag dödade timber(jag var inte i partyt) :lol: men det värsta var att... den hade en silver drake runt sig...men den hade bara nått silver braced nått...som man kunde sälja för 46 brons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det var i BWL på Nefarian droppa feral gear som jag och 2 andra druider ville ha Den ena rolla 9 Den andra rolla 5 Och så rollar jag 8 så typiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Rollar ni i BWL! O_O amgad..skaffa DKP eller likande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 jag party questade med nån gubbe som e schyst ,vi var samma level ,men nästa dag när jag blev level 9 jag:ding han:me too jag: level?i got 9 han:i got 19. håna inte jag har 4 människor att dela dator med(pappa,Hawk(från forumet(min bror))lill alex och mamma men hon spelar bara sisodär 15 min men resten spelar 2 tim eller mer :visslar: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag skulle vilja tala om det bästa som har hänt mig, och det var när Chromatic Carapace droppades i UBRS. Jag vann det. Så nu har jag Breastplate of the Chromatic Flight! :D Länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ny värre sak...nu dödade hittade jag ett party som väntade på timber och dom dödade dom andra vargarna medans jag dödade timber(jag var inte i partyt) :lol: men det värsta var att... den hade en silver drake runt sig...men den hade bara nått silver braced nått...som man kunde sälja för 46 brons ok nu ska jag göra en förklaring om "silverdrakar" när det är en silverdrake över huvud iconen på en så betyder det att det är ett rare monster (lite sällsyntare och svårare) när det är en gulddrake över huvud iconen så är det en elite och man måste ofta vara i party eller i raid för att klara eliter. tack för mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 När det inte gick att starta WoW. Som tur var hjälpte en hygglig prick från www.worldofwar.se mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 När jag biddat på Pure elementium band och nerärkning börjat så kommer en dr00d som har typ 50 dkp mer än mig o tar det -.- Fick Lok'amir som plåster på såren ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 När en epicdroppades med min kompis i Un'Goro så rolla vi. Vet ni vad som hände... Han vann den och sålde den möjligtvis för 200guld =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 När jag dog :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg