Hoppa till innehåll

Det Värsta Som Har Hänt Er


Gäst AntonJ3000

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000

Själv såg jag en lvl 10 timber med en silverdrake runt bilden på den

och då varjag lvl 9 (och fortfarande nu) och den hade med sig sin flock och alla attackera så hållde jag på å döda den så döda den mig.sen kom en annan spelare och jag och dödadeden(inte party) sen dog båda så hann han lota den först... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst AntonJ3000

Ny värre sak...nu dödade hittade jag ett party som väntade på timber och dom dödade dom andra vargarna medans jag dödade timber(jag var inte i partyt) :lol:

men det värsta var att... den hade en silver drake runt sig...men den hade bara nått silver braced nått...som man kunde sälja för 46 brons

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag party questade med nån gubbe som e schyst ,vi var samma level ,men nästa dag när jag blev level 9

jag:ding

han:me too

jag: level?i got 9

han:i got 19.

 

 

 

 

håna inte jag har 4 människor att dela dator med(pappa,Hawk(från forumet(min bror))lill alex och mamma men hon spelar bara sisodär 15 min men resten spelar 2 tim eller mer :visslar: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ny värre sak...nu dödade hittade jag ett party som väntade på timber och dom dödade dom andra vargarna medans jag dödade timber(jag var inte i partyt) :lol:

men det värsta var att... den hade en silver drake runt sig...men den hade bara nått silver braced nått...som man kunde sälja för 46 brons

 

ok nu ska jag göra en förklaring om "silverdrakar"

när det är en silverdrake över huvud iconen på en så betyder det att det är ett rare monster (lite sällsyntare och svårare)

när det är en gulddrake över huvud iconen så är det en elite och man måste ofta vara i party eller i raid för att klara eliter. tack för mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...