Hoppa till innehåll

Det Värsta Som Har Hänt Er


Gäst AntonJ3000

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Själv såg jag en lvl 10 timber med en silverdrake runt bilden på den

och då varjag lvl 9 (och fortfarande nu) och den hade med sig sin flock och alla attackera så hållde jag på å döda den så döda den mig.sen kom en annan spelare och jag och dödadeden(inte party) sen dog båda så hann han lota den först... :(

 

ok här kommer en noob fråga: vad är DM tribe run? det är inte deadmines right?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var ska jag börja.. Hmm, nu vet jag.

 

Det var en trevlig torsdag när jag var i Eastern Plaguelands. Plötsligt så whispar den störst nooben någonsin, Roosa "Hej hej! Vill du vara med på en raid?" (pvp raid). Jag var dock så dum i huvudet att jag inte tänkte på att vi var NÄSTAN ovänner så jag joinade ju. De summona mig till Gurubashi Arena i STV åsså gankade de mig. 10 dagar senare så kom det en whisp från clawless, noob nummer 2 att de hade spelat in detta och lagt upp det på youtube.

 

Ifall du vill ha mer detaljer, pm;a mig eller så kolla på

=) Ha en bra dag Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Nu har dom fanemig stängt av min realm <_<

...

Innan det (igår) så gick jag till horde(är lvl 16) och alla saker hade durability 0% sen kom det nån j*vla lvl14 och försökte döda mej fast jag döda han.sen attackera han mej om och om igen...dog då och då ...sen kom det nån j*vla gäng med typ 7 lvl 15s...sprang men dom hade mages...sen kunde jag ju attackera dom när dom var ensama ;) så döda dom lite då och då... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var ska jag börja.. Hmm, nu vet jag.

 

Det var en trevlig torsdag när jag var i Eastern Plaguelands. Plötsligt så whispar den störst nooben någonsin, Roosa "Hej hej! Vill du vara med på en raid?" (pvp raid). Jag var dock så dum i huvudet att jag inte tänkte på att vi var NÄSTAN ovänner så jag joinade ju. De summona mig till Gurubashi Arena i STV åsså gankade de mig. 10 dagar senare så kom det en whisp från clawless, noob nummer 2 att de hade spelat in detta och lagt upp det på youtube.

 

Ifall du vill ha mer detaljer, pm;a mig eller så kolla på

=) Ha en bra dag

 

Alltså lol vad ägd!! Den var skit rolig ju =D! Men du, ta in honom nångång till Zul Gurub och lämna han ensam!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var ska jag börja.. Hmm, nu vet jag.

 

Det var en trevlig torsdag när jag var i Eastern Plaguelands. Plötsligt så whispar den störst nooben någonsin, Roosa "Hej hej! Vill du vara med på en raid?" (pvp raid). Jag var dock så dum i huvudet att jag inte tänkte på att vi var NÄSTAN ovänner så jag joinade ju. De summona mig till Gurubashi Arena i STV åsså gankade de mig. 10 dagar senare så kom det en whisp från clawless, noob nummer 2 att de hade spelat in detta och lagt upp det på youtube.

 

Ifall du vill ha mer detaljer, pm;a mig eller så kolla på

=) Ha en bra dag

 

Visst blir jag ägd, och du skulle bara veta vad jag skrev och vad jag gjorde när jag fick veta att de hade spelat in skiten!

 

Namn på noobsen :

 

Drazic <Wolfguard> Genjuros

Dedwar <Wolfguard> Genjuros

Roosa <Wolfguard> Genjuros

Clawless <Wolfguard> Genjuros

Roastbeef <Wolfguard> Genjuros

 

Dag : Torsdag

Min guild : Universal (tror jag, kommer inte ihåg)

Tid : Ungefär vid kl 6-8 på kvällen

Orsak : Vet inte till 100%

Character : Main

Level : 53 eller 55.. vet inte riktigt (Nu är jag 60)

Recorder : Roosa

 

Okej... fick bara lite ryck med onödig fakta men iaf, Det jag ville säga var att...

 

En dag när jag skulle grinda i STV (för första gången någonsin) så varje VARJE gång resurrecta blev jag gankand, en 60 stod vid spirit healer och en vid corpse. Båda var rogues. Det var äckligt jobbigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...