Hoppa till innehåll

Fuska.se Börjar Bli Lite Dött.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 112
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker det inte är något fel.. Ni andra kanske känner det, men det ända jag gör är att skriva på Wow forumet, PC forumet och Debatt forumet. Och anmäler inlägg som bryter mot regler. Jag tycker fuska.se är bra som den är och hoppas den är så här tills vidare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äligt talat mascarphone strävar du efter Utopi?

Jag kan börja att säga att det är omöjligt

 

1. Stava mitt namn rätt så är du snäll, 2. jag strävar inte Utopi snarare du som försöker låta smart genom att använda halvsvåra ord. (inget personligt påhopp bara argumenterar emot).

@Slasktratt, nej jag sa inte att vi står för den mesta aktiviteten utan att vi är en av det få som för det mesta är inloggade.

Sedan finns det ett hundratal som loggar in och svarar då och då, och vi behöver folk som stannar på forummet och inte bara stannar för en fråga.

Och inte heller behöver vi rank, status och FM tokiga 7 åringar, utan riktiga medlemmar oavsett ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten...

Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga?

Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg.

 

Dig ser man faktiskt ofta, men hörru... jag postar faktiskt minst 3 inlägg om dagen xD

Detta gäller asså nuförtiden...

Men ändå på något sätt tycker jag att det är dött på fuska...

P.S. Mina damer och herrar :P, härmed vill jag berätta för er att TheExecutor

(f.d. Potatisen) har just blivit Mini-Fuskare!!! Weeee!

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten...

Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga?

Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg.

 

Svar på paragraf 1: Hur kan man tycka det är dött här ? Det sprudlar ju av liv

 

Svar på paragraf 2: Grattis, vill du ha en kaka ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag är ganska aktiv här...

 

Men bara en sak, ni har glömt att det finns en Extralänk... :D

 

Tjooohoo perfekt då kan vi tjäna ytterligare massor onödiga FM som vi kan skryta med, sedan kan vi även få tusentals medlemmar att joina som ändå inte har en tanke att vara aktiv.

PERFEKT!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är ja alltid (nästan iaf) samma personer som skriver i de olika forumdelarna, och dem personerna som skriver i TEX. pc, web, fuska å fuska mynt är INTE många, som sagt ser jag tex nästan bara mascarpone å lillberra (fler som ja inte kmr ihåg namn på x'D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är ju detta först och främst ett spelforum och därför är det inte så konstigt att inte medlemmar lockas hit. Hade det funnits fler underforum, så som "Mode, Mat, Littratur, Motor etc", då hade vi fått fler medlemmar. Men detta är ju ett spelforum, så tyvärr. Men jag tycker ändå att det är rätt så hyfsad aktivitet här på forumet, fast fler aktiva medlemmar skulle inte skada.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...