Putside Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 äh, ni kan inte förvänta er för mycket av ett simpelt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mater Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Vid halloween så kan man klä ut sig till t.ex Pikachu lr nåt annat. Sen ska man få rösta på vems som har finast dräkt. Det måste finnas ett ämne t.ex Final Fantasy. Då får man klä ut sig till Cloud, Yuna, Lulu etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 låter bra..många fina ideer som jag hoppas kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag är ledsen att jag spricker eran stora snygga bubbla. Men tror ni att två konkurrenter till varandra, som har varit det i flera år inte snor/har snott idéer i från varandra? Det tror jag inte eftrsom jag är medlem på båda och de är inte ett dugg lika, men det där med nyårsraketen vid loggan var en bra idé. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 äh, ni kan inte förvänta er för mycket av ett simpelt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag är ledsen att jag spricker eran stora snygga bubbla. Men tror ni att två konkurrenter till varandra, som har varit det i flera år inte snor/har snott idéer i från varandra? Alltså forumen och suboforumen är väldigt lika, medlemsprofilen etc. Nu kom jag på en idé till, på Julafton-Juldagen borde man kunna fånga en tomteluva. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Om det nu är som Dolphin säger vore det rent utav skamligt att sno idéer från konkurentens sida. det är ju just det konkurenter gör, ElGiganten har snott "cykel på köpet" av Siba OnT: ja, det skulle vara väldigt kul med en jul-event eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 tycker inte jag det skule bara slöa ner forumet yttligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Hoppas att Admin bryr sig. Inte om dig,Yantra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 nej hoppas inte då blir forumet ännu slöare och det vill vi inte eller hur? max en finare skin kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Påsk/Midsommarafton också kanske man kan ha något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 hallå alla sitter inte på en fin 2mbits uppkoppling hos morsan har jag bara 0,25 ibland kommer jag knappt in sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.