Raffed Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag råkade ta bort en sak på kontrollpanelen(lägg till/ta bort program).Typ någon graphic-sak som har gjort så grafiken har blivit hel konstig,och jag kan typ inte ändra den heller.Jag ser saker typ 3 gånger så stort...snälla hjälp mig få tillbaks det programmet! :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Du har inte bara råkat ändra skärmupplösning på datorn ? Annars får du kanske installera om ditt grafikkort (driversen) // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satans_93 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 eller kan du gå i på start/alla program/tillbehör/systemverktyg och till sist systemåterställning och återställ dator till den tidpunkt inan du tog bort det :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Tack nu är allting n'stan normalt...förutom att man inte kan göra grafikens upplösning lika välsökt men det är ändå jättebra tack!!! :wub: :wub: :wub: Men jag fattar inte,grafiken är lite dåligare nu när jag "råkade" ta bort den här typ graphics 2-saken...Och jag kan typ inte få tillbaks den även om jag försöker använda s*tans_93's sätt...Och waddis:Tyvär har jag inget grafikkort :( Redigerat 3 November 2006 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.